Co wiesz o reklamie?

cjalne samochody reklamowe, itd. W swej naturze reklama ta przemieszczając się ma duży zasięg. Dzięki wprowadzonej na rynek folii One Way Vision (nie zmniejszającej widoczności w pojeździe po naklejeniu na szyby) znacznie zwiększo

Co wiesz o reklamie?

Hasło z Wikipedii: Reklama tranzytowa

Reklama tranzytowa ? rodzaj reklamy outdoorowej (zewnętrznej), której nośnikami są środki komunikacji: autobusy, busy, taksówki, samochody prywatne czy też specjalne samochody reklamowe, itd. W swej naturze reklama ta przemieszczając się ma duży zasięg. Dzięki wprowadzonej na rynek folii One Way Vision (nie zmniejszającej widoczności w pojeździe po naklejeniu na szyby) znacznie zwiększono przestrzeń dla tego typu reklamy i obecnie cały pojazd wraz z szybami może być nośnikiem reklamy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_tranzytowa


Billboard- definicja

Billboard ? dużych rozmiarów tablica lub plakat reklamowy1, stosowany głównie w reklamie zewnętrznej.

Termin określa też nośnik reklamy, będący dużą, często oświetloną tablicą reklamową, umieszczaną na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach.

Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj. standaryzowanych) stosowane w Polsce to:

billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw. format europejski, eurobillboard);
billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry;
billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry;
billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry;
billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry;
citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich;
inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach;
billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze).
Głównie w dużych miastach występują również megaboardy, mające najczęściej formaty niestandardowe, o powierzchniach powyżej 50 m? i dochodzących do 300 m? (reklamy na budynkach).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)


Sposoby na dotarcie do klienta

W ostatnich latach coraz bardziej popularne stały się tak zwane mobile, czyli reklamy, które przemieszczają się po mieście, gdyż są umieszczone na specjalnych przyczepach reklamowych. Jest to bardzo dobrze sprawdzające się rozwiązanie marketingowe ? trzeba przyznać, że badania jednoznacznie wskazują na to, że jest to dobre rozwiązanie, jeśli chcemy, aby nasz produkt czy usługa szybko zapadła w pamięć potencjalnym klientom.

Takie rozwiązanie doskonale sprawdza się także wtedy, gdy dopiero otwieramy własną działalność (na przykład gabinet kosmetyczny) i chcemy poinformować o tym szerszą społeczność. W takich sytuacjach przyczepy reklamowe to idealny sposób na szybkie dotarcie do klienta.



© 2019 http://www.angielski.wlocl.pl/