Małe naklejki reklamowe
Małe naklejki reklamowe drukowane są z myślą o różnego rodzaju produktach sprzedawanych w sklepach. Bardzo kolorowe naklejki trafiają na przykład na produkty dla dzieci. Dzieje się tak dlatego, że takie produkty muszą nie tylko wzbudzać zainteresowanie wśród osób dorosłych, ale również wydawać się atrakcyjne dla dzieci. Tylko wówczas będą one chciały sięgnąć po konkretny produkt wypuszczany do sprzedaży z myślą o najmłodszych konsumentach.
Oprócz tego do sprzedaży trafiają bardzo błyszczące naklejki reklamowe, które dzięki temu bardzo szybko zwracają na siebie uwagę osób przychodzących do sklepu. Trzeba przyznać, że tworzenie takich atrakcyjnych, a jednocześnie tanich naklejek reklamowych jest bardzo ważne dla producentów różnych produktów.
Techniki graficzne. Cytat z Wikipedii
Techniki graficzne dzielone są na grupy ze względu na sposób opracowania matrycy (np. cięcie, trawienie) i materiał, z którego jest zrobiona (np. drewno, gips, miedziana płyta). Istnieją trzy podstawowe grupy:
1. techniki druku wypukłego polegają na żłobieniu w matrycy linii i płaszczyzn, które mają pozostać niewydrukowane ? na odbitce ślad pozostawią wypukłe części formy drukowej; są to m.in. drzeworyt, kamienioryt, linoryt, gipsoryt, pirografia, cynkoryt, korkoryt, fleksografia;
2. techniki druku wklęsłego polegają na żłobieniu lub trawieniu w matrycy linii i płaszczyzn, które odbiją się na papierze:
techniki suche (ryte): miedzioryt, staloryt, sucha igła (suchoryt), ceratoryt, kamienioryt, mezzotinta (sztuka czarna);
techniki trawione: akwaforta, akwatinta, miękki werniks, odprysk, heliograwiura, fluoroforta;
techniki metalowe ? te z technik suchych i trawionych, które do wykonania matrycy wykorzystują metalową płytkę;
3. techniki druku płaskiego polegają na takim spreparowaniu matrycy, aby część nie pokryta rysunkiem była odporna na przyjmowanie farby drukarskiej; zaliczamy do nich: litografię, algrafię, cynkografię (cynkotypię), monotypię.
Poza tymi trzema grupami istnieje jeszcze druk sitowy oraz druk cyfrowy. Pierwszy różni się od technik z ww. grup tym, że farba jest przetłaczana przez matrycę, a wykorzystywany jest w technice serigrafii. Druk cyfrowy natomiast, w odróżnieniu od reszty, nie wymaga użycia formy drukowej.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika
Rozprowadzanie naklejek reklamowych
Naklejki reklamowe projektowane są przez osoby, które fachowo zajmują się wykonywaniem naklejek reklamowych. Znają one bardzo dobrze ofertę sklepu rozprowadzającego naklejki i potrafią wykonywać je w bardzo atrakcyjny sposób. Najpierw muszą przygotować ich odpowiednie projekty, a następnie zająć się ich drukowaniem.
Wszelkie koszty związane z drukowaniem nowych naklejek zostaną oczywiście poniesione przez ich zleceniodawców. Oni także będą odpowiedzialni za samo rozprowadzanie naklejek reklamowych. Trzeba przyznać, że rozprowadzanie naklejek reklamowych może być naprawdę bardzo dobrym sposobem na przekonanie potencjalnych klientów do tego, że warto skorzystać z nowej oferty jednego ze sklepów.